GymDanmark søger Regnskabs- og direktionsassistent

16. oktober 2017
GymDanmark er et forbund i vækst – er du vores nye kollega, der skal hjælpe med at holde styr på tal og aftaler? Hvis du er servicemindet, grundig, god til at holde overblik og glad for at løse praktiske og administrative opgaver er du måske vores nye kollega.

Har du samtidig en regnskabsmæssig uddannelse, erfaring som bogholder eller regnskabsmedarbejder, og derfor fortrolig med alle typer af økonomihåndtering, så er du den rette til jobbet i staben på GymDanmarks forbundskontor. Jobbet er en fuldtidsstilling, hvor hovedvægten af opgaver ligger i bogholderiet, men du vil også fungere som direktionsassistent.

Om jobbet:
Du vil arbejde tæt sammen med Administrations- og økonomichefen, og dine primære opgaver vil være:

  • Debitor-bogholderi, herunder oprettelse, fakturering, bogføring, opfølgning og afstemning
  • Indtægts-bogholderi, herunder registrering og bogføring af alle indtægter inklusive kontingenter, licenser mm.
  • Kreditor-bogholderi, herunder bogføring af omkostninger og betaling til eksterne leverandører og interne medarbejdere og frivillige
  • Afstemninger af balancekonti
  • Regnskabssupport til vores interne udvalg
  • Mødekoordinering og mødesupport
  • Praktiske administrative opgaver

Om dig:
Vi lægger vægt på høj faglighed, stærkt engagement og uhøjtidelig omgangstone. Du skal være ambitiøs og seriøs i din opgaveløsning, men samtidig være indstillet på at bidrage til det gode kollegiale sammenhold med humor, samt deltagelse i de sociale aktiviteter. Det er derfor vigtigt at:

  • Du har en regnskabsmæssig uddannelse
  • Kan tackle flere opgaver på én gang og arbejde struktureret
  • Er vant til koordinerings- og/eller planlægningsopgaver
  • Er hurtig til at sætte dig ind i arbejdsgange og systemer, og er fortrolig med at arbejde med IT.
  • Har kendskab til Maconomy økonomisystem (en fordel, men ikke et krav)
  • Har kendskab til Gymnastikkens og/eller idrættens verden
  • Har respekt og forståelse for vores frivillige og de præmisser de arbejder på
  • Deltager i aften- og weekendarbejde, når der er behov herfor

Om os:
Vi tilbyder en moderne arbejdsplads med ualmindelig god stemning og højt til loftet. Forbundskontoret består af 20 ambitiøse og engagerede ansatte, der alle brænder for GymDanmark og for udvikling af organisationen.

GymDanmarks administration har kontor i Idrættens Hus i Brøndby sammen med cirka 400 øvrige ansatte inden for idrættens verden, hvilket giver et stort fagligt netværk under samme tag. Idrættens Hus byder desuden på fælles kantine og diverse motionsfaciliteter.

Forbundskontoret servicerer vores 194.000 medlemmer, 10.000 licenshavere, 450 foreninger, otte disciplinudvalg, adskillige undersektioner, samt 100 folkevalgte, herunder forbundsbestyrelse.

Vi er ikke lønførende, så passionen skal drive dig. Vi gør os umage med at skabe en arbejdsplads, hvor vi har det sjovt samtidig med, at medarbejderne udvikles fagligt.

Praktisk info
Med tiltrædelse snarest muligt, er ansøgningsfristen den 1. november 2017.

Send din ansøgning og CV til Kommunikationskonsulent Anette Jentzsch aje@gymdanmark.dk

Vi forventer at gennemføre samtaler i uge 45.

For flere oplysninger om stillingen, kan du kontakte Direktør Ditte Okholm-Naut på tlf. 4326 2601. 

Hvad leder du efter?
Brug søgefeltet ovenfor eller kontakt os på forbundskontoret.
Nyheder
Se seneste nyhedsbreve her
Kurser og uddannelse
Kurser og uddannelse
Find inspiration til at blive en endnu bedre træner her
Læs mere her
Gymnastikevents
Uanset om du er bredde- eller konkurrencegymnast, har GymDanmark et tilbud til dig.
Få nyhederne direkte
Tilmeld dig GymNYT -
Vi holder dig opdateret ugentligt
Facebook
Følg med på Facebook
Følg os på Facebook og kom tæt på gymnastikken
Youtube
Følg med på Youtube
Følg os på Youtube og se gymnastik når du vil
Instagram
Følg med på Instagram
Følg os på Instagram - Gymnastik i billeder og video
LinkedIn
Følg med på LinkedIn
Følg GymDanmark på Linkedin